مرکز مشاوره تحصیلی آوای مشاور سعی بر این دارد که جنبه های گوناگون رشته تحصیلی روابط عمومی را به شما معرفی کند: اعم از معرفی رشته روابط عمومی ، مشاوره انتخاب رشته روابط عمومی ، تراز رتبه قبولی در رشته روابط عمومی ، بازار کار رشته روابط عمومی دروس رشته روابط عمومی ، و همچنین معرفی پذیرش دانشگاه های دولتی و آزاد در این رشته و غیره ...

 

جهت اطلاعات بیشتر در مورد رشته روابط عمومی با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید . ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(همه روزه)

معرفی رشته روابط عمومی

رشته روابط عمومی یکی از رشته های زیرشاخه انسانی می باشد، این رشته دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد زیرا انسان ها با این علم می توانند با هم ارتباط برقرار کرده و در عرصه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی وارد شوند. این رشته هر روزه بیشتر از گذشته به جایگاه و موقعیت خود نزدیک می شود. رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی برای تحصیل داوطلبان وجود دارد اما امکان تحصیل را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ندارد، اما این امکان وجود دارد که در سال های آینده در این مقاطع نیز ارائه شود.

توانایی های لازم در رشته روابط عمومی

دانشجویان و داوطلبانی که قصد دارند در رشته روابط عمومی تحصیل کنند علاوه بر مطالب فوق باید توانایی های دیگر این رشته را نیز در نظر بگیرند که برخی از این توانایی ها عبارتنداز:

1_ مهارت های نوشتاری

2_ اعتماد به نفس

3_ توانایی در ارائه مطالب

4_ خلاقیت و ابتکار

5_ مهارت سازماندهی و برنامه ریزی

6_ مدیریت زمان

7_ توانایی کار تیمی

8_ یافتن بهترین راهکارها

مشاوره انتخاب رشته روابط عمومی 96-97

انتخاب رشته مانند انتخاب دانشگاه نقشی اساسی در شکل گیری آینده هر شخص دارد، در واقع انتخاب رشته یکی از مهم ترین و حساس ترین تصمیم هایی است که افراد برای ورود به دانشگاه ها باید آن را اتخاذ کنند. انتخاب رشته یکی از مقوله هایی است که اگر اشتباهی در آن صورت بگیرد هیچ بازگشتی برای آن وجود نخواهد داشت، پس داوطلبان باید این مرحله را بسیار جدی بگیرند. یکی از راه هایی که می تواند کمک شایانی در زمینه انتخاب رشته به داوطلبان داشته باشد. مشورت با مشاوران انتخاب رشته و تحقیق و مطالعه در رابطه با رشته دلخواه است.

 

مشاوره انتخاب رشته روابط عمومی

 

مرکز آوای مشاور می تواند در هر دو زمینه به شما عزیزان کمک کند. ما در این مقاله سعی داریم به توضیح رشته روابط عمومی بپردازیم تا داوطلبان متقاضی این رشته بتوانند با دیدی گسترده درباره زوایای مختلف این رشته نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند. داوطلبان در صورت بروز هر گونه سوال و مشکل می توانند با مشاوران ما در تماس باشند.

 

بازار کار رشته روابط عمومی

 

بازار کار رشته روابط عمومی

فارغ التحصیلان رشته روابط عمومی می توانند در مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود به فعالیت بپردازند که برخی از مشاغل این رشته ها عبارتنداز:

1_ خبرنگاری

2_ روزنامه نگاری

3_ سازمان ها و ادارات معتبر

4_ مدیر روابط عمومی و مدیر عامل در شرکت ها.

تراز رتبه قبولی در رشته روابط عمومی 96-97

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تراز قبولی با مشاورین مرکز در ارتباط باشید..

دروس رشته روابط عمومی 96-97

 

دروس رشته روابط عمومی

 

کارآفرینیکاربرد فناوری اطلاعات در ارتباطاتخبرنویسیشیوه نگارش در روابط عمومی
زبان خارجی عمومیمبانی روابط عمومینظرسنجیآشنایی با دفاع مقدس

جهت اطلاعات بیشتر در مورد رشته روابط عمومی با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید . ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(همه روزه)